Anwar Jahat Atau Tidak

Seperti kata-kata lagenda John Wayne dalam filem The Town is too small for booth of us. Bayak orang memandang suara hati sebagai penghalang kehendak menusia untuk melakukan apa yang mereka ingini.


Tldr The Low Down On The Alleged Telephone Convo Between Zahid Hamidi And Anwar Ibrahim Trp

Siapa Yang Lebih Jahat Mahathir Atau Najib.

Anwar jahat atau tidak. Anwar mungkin lupa tahun 1998 dulu tidak macam sekarang. Di sini di dunia saya dah masuk neraka. Kita sabar dan tidak mudah hilang sabar.

Jika saya hendak melobi untuk kepentingan saya saya boleh terus jumpa dengan menteri besar atau exco bukan budak pejabat Anwar katanya. Mereka tidak berani masuk fakta kes. Beliau berkata mahkamah mempunyai hak dan kuasa sedia ada untuk membenarkan permohonan membatalkan atau menangguhkan dakwaan itu bagi mengelak pendakwaan yang menindas Anwar.

Anwar ibrahim tetap akan diangkat oleh majoriti rakyat malaysia menjadi perdana menteri menurut pengajian sains politik. Oleh itu Anwar menyatakan bahawa pindaan tersebut tidak harus dibenarkan kerana ia berniat jahat bukan sahaja akan memprejudiskannya bahkan akan menyalahgunakan proses mahkamah. Di sini di dunia saya dah masuk neraka.

Kepada kepimpinan Barisan Nasional BN hati-hati dengan tawaran yang Anwar tawarkan ini kerana Anwar diibaratkan seperti musang berbulu ayam dan seperti duri dalam daging. Hanya org jahat yg takut pada org baik. Ingatlah pemisah antara mahu dan tidak adalah senipis daun bawang.

Saya pernah dituduh liwat beberapa tahun lalu dan mahkamah mendapati saya tidak bersalah atau lebih tepat saya tidak melakukan perbuatan terkutuk itu sebagaimana yang didakwa oleh musuh-musuh politik saya. Disebabkan terlalu banyak topeng yang digunakan maka akhirnya dengan kuasa Allah SWT kini dia sendiri secara sedar atau tidak telah melondehkan semua tembelang yang. Bapa Saiful Bukhari hari ini memohon maaf kepada Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan mendakwa bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.

Nurul Izzah Ahli Parlimen Lembah Pantai anak perempuan kepada Anwar Ibrahim dalam merdekareview mendakwa kononnya perbicaraan kes liwat ayahnya adalah merupakan satu percubaan jahat yang bukan sahaja berniat untuk menghina dan menghancurkan karier politik tetapi juga keutuhan keluarga Anwar. Bila Anwar yang juga dari Pulau Pinang muncul Pak Lah sebenarnya sudah kesempitan ruang. Apa yang penting pusingan kejahatan dapat dihentikan.

Saya tidak pernah dengar sekalipun dalam mahkamah dari Mahkamah Tinggi hingga Mahkamah Persekutuan yang Anwar kata itu bukan DNA dia. Sudah pasti puak-puak pembangkang akan membuat dakwaan bahawa video klip itu adalah usaha jahat dan amat keji dari puak BNUMNO yang mahu menjatuhkan karier politik Anwar. Jika video klip ini tidak bertuan pelbagai andaian rakyat akan berlaku.

Ia hanya kerana landskap politik hari ini memerlukan mereka semua untuk bekerjasama untuk memerangi kejahatan yang lebih besar kerajaan pimpinan BN kata Nik Nazmi Nik Ahmad dari PKR. Siapa yang memaksa siasatan polis terhadap surat layang Ogos 1997. Siapa yang memaksa siasatan polis terhadap buku 50 Dalil Mengapa Anwar Tidak Boleh Jadi PM.

Manusia merasa tidak nyaman dengan suara hati yang selalu mendesak mereka untuk melakukan yang baik dan meninggalkan sesuatu yang jahat meski tidak dingini. Perompak tak suka dgn polis. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.

Berhubung dengan dakwaan Anwar bahawa dakwaan serangan seksual berkenaan adalah rekaan dan tidak benar Yusoff menafikan perkara itu dan meminta defendan mengemukakan bukti mengenai perkara ini. Apa yang dia pertikaikan ialah cara DNA itu dikaji cara analisis itu semua dia kata teknik salah. Sekarang pun di kalangan mereka di restauran mendakwa itu semua.

Bukan kita hendak jadi rasis tetapi peguam bangsa lain pun kata Melayu lebih bagus sebab kita sabar. Pembunuhan karektor Anwar telah terlalu lama sehingga menjadi branding di pemikiran org Melayu mengenai Anwar. Mustahil ia satu konspirasi atau pakatan jahat.

Mereka tidak mahu memikirkan yg menolak Anwar adalah pemimpin2 atau MP yg korup. Sekiranya kita berterusan sabar dan tidak melayani dorongan nafsu perbuatan jahat tersebut tentunya tidak akan dipanjangkan lagi. Bukan kita hendak jadi rasis tetapi peguam bangsa lain pun kata Melayu lebih bagus sebab kita sabar.

Ibarat perompak di luar sana yg mereka takut adalah polis. Untuk itu suara hati harus mereka tekan dan abaikan. Fikir-fikirkan kerana Anwar tetap Anwar dan kalau tidak berbohong atau.

Kalaulah saya aniaya Anwar tidak payah tunggu saya mati masuk neraka. Sivarasa turut berhujah bahawa dakwaan terhadap Anwar tidak berasaskan bukti sebaliknya berat sebelah menyalahi undang-undang dan berniat jahat. Ketika dihubungi peguam Yusoff Mahajoth Singh berkata Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini telah mengarahkan Anwar untuk memfailkan jawapannya kepada.

Tidak cukup dengan itu saya kemudiannya diheret semula ke mahkamah dengan tuduhan lain pula. Kalau kita hendak tahu orang ini dianiayakan atau tidak kita tengok fakta kes. Pada hakikatnya makhluk bernama Anwar ini sebenarnya memakai banyak topeng yang beraneka warna untuk disesuaikan dengan golongan masyarakat yang ingin mengenalinya dari dekat.

Kalaulah saya aniaya Anwar tidak payah tunggu saya mati masuk neraka. Namun terserahlah kepada kita sama ada untuk meneruskan atau tidak. Kalau tidak jadi kepada saya mungkin jadi kepada anak atau keluarga saya.

Suka atau tidak Pak Lah harus menerima Anwar lantas Pak Lah pernah berkata Hakikatnya Anwar masuk UMNO beliau sudah mengorbankan prinsipnya. Sebagai orang politik Zaid berkata meminta pertimbangan kerajaan bagi pihak orang ramai atau ahli perniagaan yang tidak dikenali tidak menjejaskan integriti beliau. Plaintif tidak mempunyai pengetahuan dan atau hubungan dan atay kenalan dengan individu-individu-individu yang telah dinamakan dan atau.

Kalau tidak jadi kepada saya mungkin jadi kepada anak atau keluarga saya. Yusuff al qardawi kata haram mengikut atau menyokong puak lgbttapi ulamak jahat ini tetap mewajibkan pengikut pandirnya yang tak berotak menyertai perhimpunan anjuran puak lgbt. Perbicaraan kes liwat Anwar siri 2 ini dikatakan kesinambungan penglibatan Peguam Negara.

Kita sabar dan tidak mudah hilang sabar. Ada sebahagian kecil rakyat Malaysia tidak yakin Anwar Ibrahim akan jadi Perdana Menteri Malaysia sehingga pelbagai panggilan dilontarkan sebagai PM tepi atau PM menunggu selamanya. Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini.

Nik Nazmi menambah Saya yakin banyak dari kami ketika kami bertelingkah pada tahun 1998. Jangan jadi seperti Anwar Ibrahim. Afidavit itu juga menyatakan niat jahat seperti yang didakwa itu boleh dibuktikan melalui pengemukaan keterangan seorang peguam Manjeet Singh Dhillon.

Nampaknya ulamak jahat akhir zaman ni pun teruk diliwat oleh anwarsegala ilmu agama yang ada dalam diri ulamak jahat ni hilang begitu sahaja. Bapa mohon maaf pada Anwar dakwa Saiful dipergunakan. Video yang ada pun adalah video pengakuan seorang jantan kepada bekas Imam Masjid Negara Taib Azzamudin mengenai dakwaan dia diliwat Anwar.

Apatah lagi pakatan jahat di peringkat paling tinggi seperti didakwa Anwar. Waktu itu melopong mulut semua orang antara percaya dengan tidak bila dia dipecat kerana salah laku seks.


Kate Winslet Kate Winslet Young Kate Winslet Kate Win


Comments

Label

agreement ahli ahmad ahmed alamat altantuya alumni america ampun anak angkat anti antropology anwar apologises archive Articles asrar assassination atau awani aziz azizah azizahs azmin background baidhawi bank baru bebas became because being bekas belom benarkah beradik berapa berita berjalan berjslan berjumpa bermula bermusuh bernama bersalah bersumpah bertanding bertudung besar best between bihar biharul bila biodata biografi black bodyguard boleh borneo buat bukan bukit buku buloh bunga cabinet case cell ceramah cerita children chinese christian church cium civil company complicit conference confidence confident conversation dakwa dalam dalil damansara dapat dari dato datok datuk daughter death deemed defamation democracy dengan derhaka dibebas dibebaskan dickson dihubungi dipecat dipenjara doktor drmahathir dulu dunia during dymm education election erdogan eyes faktor family finance financial fitnah flags friday from full functions gallery gambar game gantung gathering gazette gigi great greet guan guru habibi hadi hadid hakim hannah harga hari helmet hisham home house hubungan hussain ibarahim ibrahim ibrahims ibrawin ideology immediate incident indonesia instagram islam ismail isntanbul izzah jadi jail jailed jamek jatuhkan jilid johor jumpa june kahwin kaitkan kandungan kangsar karomah karpal kassim kata kecewa kecil kediaman kedudukan kehidupan kelantan kelemahan keluar keluarga kempen kenapa kepada kesan ketua keturunan kewangan khairil khairul kisah kissing kitab komen koya kuala kuan kunjungi lama latar latheefa laugh laundering lawan lawatan lawyer layak leader leaked lebih lelaki listed live liwat llatherfa lodge logo maaf madani mahathir mahu majib makan malays malaysia malaysiakini mana many marah marzuki masa masalah masjid masuk matondang maza mckk media meet meeting meliwat menang menantu mengapa mengenai meninggal menteri menterinpendidikan menuduh minister minyak mishkatul mohamad money month more move mugshot najib nama need negara news next nordin norlaila nuha numbers nurul oleh opinion opposition owned pada pardon pasti pembantu pemecatan pemimpin pemuda pendakwaan pengampunan penipu penjara perdana perlantikan perlu permohonan perpecahan pertama pertemuan pesanan photo photos pnjara posr post poster power press prime prison process public pukul qaradawi qardawi qoutes quit rafizi rahim rakyat rantau rashidi rasiah razrul related relationship release replacing rumah rusli sabah sabu sacked sadat saiful salah sale sauful says sebenarnya secretary sedang segambut sejarah selepas sembahyang september seri service setiausaha shaharin shahrizal shall shamsidar sheikh shirt sholawat sholli siang siapa similar sivarasa society sodom solidariti special speech still stock stocking suami suhaili sulit sultan summary sumpah sungai syed syiah symbolic tahu tahun tangkap tawan teman terbaru terengganu terkini thailand that tidak time today together transition true tumbuk turn turun twisting ubrahum umur unguilty usman ventures verdict volumes wallpaper wasalim wearing wedding what when where white wikileaks will with world yang ybhg years yusof yusuf zaharie zainah zakii zarkasi
Show more

Postingan Populer

Karomah Sholawat Nuril Anwar

Anwar Ibrahim Dan Mahathir The Legend

Why Anwar Ibrahim Is Beaten